Search

Арсовска „скарана“ со велосипедистите, голем дел од реконструираните улици без соодветни велосипедски патеки

Пред да стане градоначалничка на Град Скопје Данела Арсовска пред граѓаните ветуваше унапредување на велосипедската инфрастуктура низ градот, но денес, две години од нејзиниот мандат, се чини дека слабо и оди на тоа поле. 

Во Скопје навистина се реконструираат и пробиваат улици, но ретко која од нив има функционални или какви било велосипедски патеки. 

Последен пример е реконструкцијата на улицата „Никола Карев“ кај железничката станица и Транспортент центар, каде покрај новиот афалт и сообраќајна сигнализација, не постои никаква велосипедска патека, а место на тротоарите едвај има и за пешаците.

Град Скопје во мандат на Арсовска успеа да ја пробие и доврши улицата „Есенинова“ но оваа важна сообраќајница која ги поврзува Аеродром и Кисела Вода, исто така е без велопатеки. 

Слична судбина имаше и улицата „Рузвелтова“, која исто така беше реконструирана оваа пролет, но ниту таму Арсовска не помислила на велосипедистите кои мора да возат меѓу тротоарот и првата лента која често е зафатена со паркирани автомобили.

И онаму каде што има велосипедски патеки, тие често се узурпирани и нефункционални

Но и онаму каде што се поставени нови велосипедски патеки, тие често пати се нефункционални, затоа што поради големото растојание меѓу столбовите, возачите на автомобили ги користат како паркизни. 

Последен таков пример е улицата „Лондонска“ во скопско Тафталиџе каде само по 24 часа од реконструкцијата, велосипедската патека е претворена во паркинг. 

Таков е и делот од 500 метри реконструираниот булевар „Митрополит Теодосиј Гологанов“ кој Град Скопје го реконструираше повеќе од пет месеци. И таму велопатеките служат за „привремени“ паркинзи за автомобилите. 

Сето тоа се случува во делови од градот кои гравитираат околу центарот, во населбите во периферијата ситуацијата е уште полоша, што доведува до револт кај граѓаните, особено оние што во најголем дел од времето се движат со велосипеди, но од неодамна и со електрични тротинети.

Треба да знаете
Последни објави