Skip to main content
Uncategorized

Не смеете да ги игнорирате: Доколку се уклучат овие светла во вашиот автомобил мора итно да го решите проблемот

15/02/2025  17:43

Никогаш не треба едноставно да ги игнорирате индикаторските светла во вашиот автомобил. Но, внимателноста е особено важна кога се справувате со овие предупредувачки знаци.

Показно светло за течноста за ладење

Едно од најчестите предупредувачки светла е индикаторското светло за течноста за ладење. Се состои од термометар и две шахти. Течноста за ладење гарантира дека моторот не се прегрее и може да работи во оптимални услови. Ако светлото на течноста за ладење се запали веднаш при стартување, проблемот е во напојувањето. Поголемиот дел од времето тече резервоарот за течноста за ладење или цревото е неисправно. Во овој случај, проверете дали течноста за ладење недостасува или протекува, пренесува Fenix ​​​​Magazin.

Под капакот често ќе најдете кружен проѕирен сад со розова течност. Ако имате при рака течноста за ладење, можете сами да ја наполните течноста за ладење. Ако автомобилот редовно се вози за проверка, обично не е потребно полнење на течноста за ладење. Затоа, веднаш возете до најблиската работилница и поправете го дефектот. Се додека моторот е ладен и возите само неколку километри, моторот не може да се прегрее. Сепак, внимавајте на мерачот на температурата. Ако проблемот се појави додека возите, треба да посетите и сервисен центар што е можно поскоро. Внимавајте на температурата од 100 степени. Ако е така, оставете го автомобилот да седи и да се излади.

Проверете го светлото на моторот

Друго важно индикаторско светло е светлото за проверка на моторот, кое, за разлика од многу други предупредувачки сигнали, е портокалово, а не црвено. Сепак, тоа не значи дека треба да ја потцените опасноста. Ако свети светлото, треба да отидете и до најблиската работилница што е можно поскоро. Таму се чита меморијата за дефекти за да се утврди точниот проблем. Светлото за проверка на моторот може да се вклучи за многу различни проблеми. Неуспехот не мора нужно да биде директно во моторот; може да влијае и на издувниот систем.