Skip to main content
Скопје

Луфтханза ќе ги суспендира летовите до Скопје

25/05/2025  10:37

Групацијата „Луфтханза“ го претстави својот распоред за зимската сезона 2025/26, кој трае од 26 октомври 2025 година до 28 март 2026 година, при што германскиот национален авиопревозник треба да ја суспендира услугата помеѓу Франкфурт и Скопјe во февруари и март.

Продажбата на билети за овој период сега е запрена, а „Луфтханза“ нуди алтернативни врски преку Виена со „Аустриан ерлајнс“. Врз основа на распоредот на авиопревозникот, последниот лет помеѓу Франкфурт и Скопјe за претстојната зима ќе го реализира на 31 јануари, по што услугите ќе бидат суспендирани помеѓу 1 февруари и 26 март. Операциите треба да продолжат на 27 март.

Можни се понатамошни промени во оваа рана фаза.

Врз основа на постојните планирани операции на „Луфтханза“, авиокомпанијата ќе извршува десет неделни летови помеѓу Франкфурт и Скопјe во ноември и декември, како и дневна услуга во јануари.

Во текот на претходната зимска сезона 2024/25, авиопревозникот одржуваше десет неделни ротации помеѓу Франкфурт и Скопјe во февруари и март. „Луфтханза“ започна со услуги до македонскиот главен град кон крајот на април 2023 година. Успешно аплицираше за субвенции обезбедени од страна на македонскиот владин кабинет за отворање на рутата.

Оваа поддршка трае до 30 декември 2025 година. „Луфтханза“ не се соочува со директна конкуренција, но нискобуџетната авиокомпанија „Виз Ер“ одржува операции од Скопско до Хан, оддалечен околу 125 километри од главниот аеродром во германскиот град.

Во 2023 година, „Луфтханза“ превезе 73.456 патници на својата нова линија до Скопско, со просечен фактор на оптоварување на кабината од 71,1% во текот на годината.

Во текот на првата целосна година од работењето, во 2024 година, таа пречека 105.653 патници на рутата, со просечен фактор на оптоварување од 72,7%. Податоците покажуваат дека февруари и март беа едни од најлесните оптоварувања на рутата.

Во февруари и март 2024 година, авиокомпанијата превезе 6.269 и 7.288 патници помеѓу двата града, соодветно. Ова резултираше со просечен фактор на оптоварување од 53,1% во февруари, што се смета за најбавен месец во воздухопловната индустрија, и 64% во март.