Search

Измамата од две евра ги зафати социјалните мрежи: Еве како да ја препознаете

Модусот на работа што се користи за извршување на измамата од две евра е во суштина многу едноставен. Измамниците, имено, прво создаваат лажни страници на социјалните мрежи многу слични на официјалните страници на добро познатите и етаблирани синџири за потрошувачка електроника.

Во последните неколку недели, таканаречената измама од две евра, која се однесува на тоа на корисниците да им се нуди да купуваат електронски производи за само две евра, се чини дека се зафати на Facebook и Instagram.

За да не паднете на тоа, треба да обрнете внимание на некои детали кои јасно ги разликуваат автентичните реклами од лажните.

Начинот на работа што се користи за извршување на измамата од две евра е концептуално многу едноставен, пишува Геопоп, а пренесува Вечерњи. Измамниците, имено, прво создаваат лажни страници на социјалните мрежи многу слични на официјалните страници на добро познатите и етаблирани синџири за потрошувачка електроника.

Тие потоа на корисниците им нудат „неверојатни“ понуди, кои најчесто се состојат од купување на технолошки производи со номинална вредност од неколку стотици евра, значително намалени и достапни за само две евра.

Се разбира, ако корисникот „гризе“ и кликне на врската што го носи да внесе информации за плаќање, или какви било лични податоци, измамата всушност ја постигнала својата цел – да извлече пари од несреќната жртва и/или да украде лични податоци кои можат потоа да се препродава на Dark Web.

Како да препознаете измама

Објавата има сензационален тон: ако забележите голем број извичници во текстот на објавата и прекумерна употреба на сензационални термини, како што се „големи попусти“, „користете го последниот производ“ и други, постои голема веројатност. дека огласот е лажен.

Објавата содржи синтаксички или граматички грешки: понекогаш измамниците можеа да создадат порака на еден јазик (на пример англиски) и да ја преведат на многу други (вклучувајќи италијански) без да обрнат внимание на можните синтаксички и граматички грешки што често ги прават онлајн преведувачите.

Страницата или сметката не е потврдена: „синиот чек“ на Фејсбук страницата на компанијата или сметката на Инстаграм служи како потврда за заедницата дека е потврдена сметка. Во отсуство на овој мал (но значаен) детал, речиси е сигурно дека имате работа со лажна сметка.

Рекламираните производи се попусти без добра причина: бидејќи не е профитабилно да се подаруваат производи некому, ако понудата е премногу добра за да биде вистинита, веројатно не е.

Треба да знаете
Последни објави