Дизни пред голем предизвик пред 100-тиот роденден

Како што компанијата Волт Дизни се приближува кон својата 100-годишнина, инвеститорите се загрижени дека компанијата можеби нема толку светла иднина во ерата на услугите за стриминг, бидејќи цената на акциите падна на деветгодишен минимум. Сепак, прилагодувањето на времето не би било нов предизвик за Дизни.

Пред сто години кога Дизни беше една личност, а не глобална компанија вредна 150 милијарди долари, новите технологии за звук и боја ја потресоа индустријата на немиот филм, но Волт Дизни имаше силна мотивација да прифати нови алатки за привлекување публика.

„Тој сакаше неговата анимација да биде веродостојна, сакаше да го надмине она што вообичаено го сметаме за анимација“, рече Крис Палант, професор по анимација на британскиот Универзитет „Кентербери Крист Черч“.

Студиото Дизни беше отворено во Холивуд во 1923 година – географски и концептуално далеку од Њујорк, центарот на тој домен во тоа време.

Дизни замислил иднина во која анимираните филмови ќе ја добијат истата почит како играните.

Тој формализираше 12 принципи на анимација кои ги трансформираа статичните скици во анимирани ликови на екранот.

Искусните аниматори ги научија принципите на секој од новите уметници кои се приклучија на студиото за да обезбедат конзистентност.

Тој и неговото студио ги искористија предностите на технологијата на звук, боја и 3D камера со пристап кој не беше нужно исплатлив, но произведуваше висококвалитетни анимации.

Секој пат кога проектите на Дизни биле финансиски успешни, тој ги користел парите за да инвестира повеќе во нов филм.

„На некој начин“, рече Палан, „Дизни ја преживува сопствената амбиција.

Дизни студио успеа да ја води индустријата за анимирани филмови со иновации со децении.

До крајот на векот, напредокот на Pixar во компјутерски генерирана анимација го засени традиционалниот рачно цртан стил на Дизни со првата целосно компјутерски генерирана анимација, Toy Story.

Овојпат Дизни не мораше да иновира за да се извлече од проблемите предизвикани од новата технологија.

Дизни го купи Pixar во 2006 година за 7,4 милијарди долари, а со тоа и способноста на Pixar да ја плени публиката со пиксели.

Сега, 100 години подоцна, стриминг услугите претставуваат уште еден предизвик.

Раното коцкање на Дизни со новата технологија произведе квалитетни филмови кои го издвојуваат студиото од конкуренцијата.

Сега акционерите внимателно следат за да видат што ќе направи Дизни кога ќе влезе во следниот век.

Треба да знаете
Последни објави