Пред да влезете во автоперална, потребно е да се отстранат сите остатоци од снег и мраз. Бидејќи чистењето на мразот може да ја оштети бојата на возилото.
Има многу мислења за одржување на возилата во зима. Колегите од германскиот автомобилски клуб (ADAC) решија да објават неколку совети на таа тема, пишува “ХАК Ревија”.
Колку често автомобилот мора да оди во перална во зима? Во принцип, толку често како во летните месеци. Дури и во зима, перете кога ќе почувствувате дека тоа е едноставно добро за вашето возило.
Изјавата дека зимската нечистотија има исклучително корозивно дејство на лакот, т.е. дека треба да се отстранува што почесто, се однесува само на претходно оштетена боја со гребнатини или лупење. Сепак, беспрекорните површини на бојата лесно можат да се справат со наслагите на нечистотија. Подвозјето на возилото исто така обично нема проблеми со корозија: со фабрички направени заптивки, подобрена заштита на подвозјето и употреба на поцинкуван лим, ова е повеќе проблем за постарите возила.
Кога во зима не треба да одите во перална?
На екстремни температури под-10 степени. Треба да избегнете термички шок доколку водата од перална за автомобили, која е на температура од 10 до 30 Целзиусови степени, дојде до делови од возилото кои неодамна биле изложени на студ. Долгорочно, површините со оштетена боја претрпуваат дополнителен термички шок. Пред да влезете во автоперална, потребно е да се отстранат сите остатоци од снег и мраз. Бидејќи чистењето на мразот може да ја оштети бојата на возилото!