
Германскиот угостителски сектор се обнови околу Велигден, но повторно потона во мај, објави националната статистичка служба Дестатис, пишува ДПА, пренесува Феникс магазин. Приходите во хотелите и рестораните се намалија за сезонски прилагодени 2,2 проценти во споредба со претходниот месец, а кога ќе се исклучи влијанието на инфлацијата, падот е дури 4,6 проценти. Во споредба со мај минатата година, приходите се намалија за четири проценти.
Рестораните и баровите остварија особено лоши резултати, со пад од 4,9 проценти, додека хотелите, пансионите и другите сместувачки капацитети забележаа загуба од точно четири проценти. Бизнисот се зголеми во април поради велигденските празници, кога многумина во Германија ја искористија паузата за да патуваат и да посетуваат ресторани. Сепак, целокупниот тренд е слаб. Секторот забележа реални загуби во текот на целата минатата година, бидејќи номиналниот раст беше резултат на инфлацијата.
Од 1 јануари, владата планира трајно да го намали данокот на додадена вредност на храната во рестораните од 19 на седум проценти, но не е сигурно колку од попустот ќе се пренесе на сметките, поради зголемување на другите трошоци.