Skip to main content
Магазин

DM ги претстави заедничките резултати од Извештајот за одржливост

16/06/2025  15:33

Во месецот кога се одбележува Светскиот ден на животната средина, dm drogerie markt Македонија ги презентираше резултатите и плановите во областа на одржливоста на 14 земји од групацијата dm, истакнувајќи ја силната посветеност на развојот на еколошки одговорни решенија во сите деловни сегменти.

Во Извештајот за одржливост за деловната 2023/24 година, групацијата dm изјави дека внимателното користење на ресурсите, намалувањето на негативното влијание врз животната средина и заштитата на биодиверзитетот се водечките придонеси во кои dm, како деловна заедница, сака да учествува во обликувањето на подобра иднина. Затоа, намалувањето на потрошувачката на електрична енергија и користењето на обновливи извори, заштитата на водените ресурси, како и уште помалиот CO₂ отпечаток, се само некои од наведените цели на идното одржливо работење, во кое групацијата dm постигнува значајни резултати со години.

„Ние во dm веруваме дека одржливоста започнува со секојдневните избори – без разлика дали станува збор за асортиманот, локалните иницијативи или начинот на кој работиме. Ние сме посветени на создавање позитивни промени и поттикнување на одговорен став кон заедницата во која живееме и работиме. Преку континуирани активности, се стремиме да бидеме пример за одговорно дејствување во нашата средина. Заедничката работа на овој извештај дополнително ја зајакна нашата посветеност и покажа колку е вредна размената на искуства и идеи за постигнување на заедничките цели во рамките на dm групацијата“, изјави Александра Кориши, директорка на dm drogerie markt Србија и Северна Македонија.

Без микропластика и синтетички полимери

Во срцето на одржливиот пристап, како што е наведено во Извештајот, е стремежот секоја деловна одлука да остави позитивен белег – и кај луѓето и кај природата. Ова се рефлектира, пред сè, во внимателно избрана палета на производи што ги задоволуваат потребите на купувачите, но и во високите еколошки и етички стандарди. Десет години dm активно ги намалува или целосно ги елиминира микропластиките и синтетичките полимери од своите производи. Од 2014 година, козметичките производи на dm марките не содржат микропластика.

Рециклиран CO₂ за нови производи

Во производството на своите марки, dm се одлучува за амбалажа што може да се рециклира, а целта е најмалку 90% од амбалажата на производите на dm да биде рециклирана до крајот на 2025 година.

Технолошка иновација од dm е рециклирањето на CO₂ од индустриски гасови и неговата конверзија во биоетанол. Овој етанол може да се користи директно како состојка во производите или како одржлива суровина за пластична амбалажа. Рециклирањето на CO₂ ги намалува емисиите бидејќи гасот не влегува во атмосферата.

Намалување на еколошкиот отпечаток

Бидејќи една од целите е да се намали потрошувачката на вода за време на употребата на производите на dm, компанијата постојано ги подобрува своите формулации. Целта е да се намали потрошувачката на вода за време на фазата на употреба на производите од dm марките со цел да се минимизира негативното влијание врз животната средина. Во соработка со меѓународни и локални партнери, dm го следи потеклото на суровините (на пр. памук, палмино масло), обезбедува етички услови за работа и поддржува пакување со помал еколошки отпечаток.

Долгорочна стратегија во корист на животната средина, заедницата и економскиот развој

Од dm изјавуваат дека ќе продолжат да градат бизнис модел што ги поврзува еколошката одговорност, благосостојбата на заедницата и економскиот развој преку разни мерки, иновации и преку долгорочна стратегија.

За потсетник, dm во С. Македонија, како дел од пошироката dm група, дејствува во согласност со стратегија што ги вклучува еколошките, социјалните и економските аспекти на одржливоста.