
24 Инфо утрово беше во обиколка низ главниот град и забележа само неколку приватни автобуси кои сообраќаа кон населбите Аеродром и Лисиче. На автобуските постојки луѓето нервозно чекаа, а голем дел беа приморани пеш да се движат кон центарот на Скопје. Во транспортниот центар, пак, немаше ниту еден автобус на ЈСП.

Главниот град утрово се разбуди во целосен сообраќаен и комунален хаос. Јавниот превоз целосно не функционира, а улиците се преплавени со ѓубре што со денови не е собрано. Илјадници граѓани се соочија со сериозни проблеми при секојдневното движење низ градот.
На автобуските постојки владееше нервоза. Луѓето чекаа со часови, нервозни и револтирани, но автобуси немаше. Многумина пешки тргнаа кон работа или училиште, додека други повикаа такси, што дополнително предизвика метеж и колони низ булеварите. „Каснев на работа, немав друг избор освен да одам пешки. Срамота е вака да се мачи народот,“ коментираат патници за 24 Инфо.

Сликата на хаосот дополнително ја надополнуваат преполните контејнери. На повеќе локации низ градот отпадот се прелева на тротоарите, создавајќи непријатна миризба и реална опасност од ширење зарази. Граѓаните велат дека вака запоставено Скопје одамна не било.

Состојбата ја отвора дилемата – кој ја носи одговорноста за колапсот во јавниот превоз и комуналната хигиена? Надлежните институции засега молчат, а јавното незадоволство расте. Прашањето е дали ќе има итна интервенција за решавање на проблемите или граѓаните и понатаму ќе мора сами да се снаоѓаат.
Експертите предупредуваат дека ова не е само моментен проблем, туку сериозен сигнал за нефункционалност на системот. „Кога и транспортот и комуналните служби се во застој, тоа значи дека институциите не ги извршуваат своите основни обврски. Последиците се чувствуваат секојдневно и директно врз граѓаните,“ коментираат аналитичари.
Скопје денес изгледа како град во кој владее импровизација, а граѓаните бараат итни одговори и конкретни решенија. До тогаш, сликата на преполните контејнери и пешаците кои километри одат за да стигнат на работа останува симбол на нефункционалноста и запоставеноста на главниот град.