Извршниот директор на Мета, Марк Цукерберг, неодамна откри дека компанијата планира да додаде сосема нова категорија на содржини што се генерираат или сумирани со помош на вештачка интелигенција (ВИ). Тој откри планови кои би можеле значително да го променат начинот на кој корисниците ги доживуваат нивните доводи на Facebook и Instagram.
Во иднина, социјалните мрежи ќе бидат претежно исполнети со содржина создадена од вештачка интелигенција. Цукерберг ја гледа оваа промена како природен еволутивен чекор за социјалните мрежи.
Цукерберг објасни како Мета веќе го користи својот модел со вештачка интелигенција, Лама.
Компанијата забележа успех со производи како што е четботот Meta AI, кој го користат повеќе од 500 милиони корисници месечно.
Планот на компанијата е да ја прошири улогата на вештачката интелигенција, не само преку забавни содржини, туку и преку алатки наменети за деловните корисници и огласувачите. Мета активно тестира различни пристапи и карактеристики кои би можеле да ја обликуваат иднината на социјалните мрежи.
Фејсбук и Инстаграм првично беа фокусирани на препорачување и споделување содржини од пријателите и семејството, користејќи т.н „поврзан“ алгоритам. Подоцна, тие се свртеа кон алгоритам заснован на ангажман, каде што на корисниците им се препорачува содржина од креаторите и влијателните луѓе.
Новата фаза, според Цукерберг, вклучува зголемено присуство на содржина создадена со вештачка интелигенција – што може да стане доминантен тренд во наредните години
Мета веќе тестира различни формати на содржина со вештачка интелигенција за да утврди што е најдобро за корисниците, но Цукерберг нагласува дека не знае точно што ќе функционира најдобро.
Сепак, тој е оптимист и убеден дека во наредните години вештачката интелигенција ќе стане еден од клучните трендови на социјалните мрежи.