Search

ЕК предлага измени за партиското рекламирање и заштитата на новинарите

Европската комисија денеска ги претстави своите намери за идните законски предлози за зајакнување на демократијата во Европска Унија.

Предвидено е во следните години да се воведе транспарентност во политичкото рекламирање, како и начини за спречување на дезинформациите и помош на регионалните и аудиовизуелните медиуми. ЕК ќе предложи правила за одговорноста на огласувачите, на политичките советници и на платформите за дистрибуција, како и новите правила за финансирање на европските партии.

ЕК следната година ќе препорача мерки за безбедност на новинарите и нивна заштита од судски постапки, а ќе има и дополнителни мерки за зголемување на транспарентноста за сопственоста на медиумите и државното рекламирање. Комисијата ќе предложи и парични казни за оние кои шират дезинформации.

ЕК соопшти дека денеска усвоила план за поддршка на закрепнување и трансформација на аудиовизуелните медиуми погодени од пандемијата со Ковид-19. Предвидено е да се олесни и прошири пристапот до финансии, како и да се обезбедат 20 проценти од средствата на ЕУ за економско закрепнување за дигиталните технологии.

Предвидено е медиумите да имаат можност за финансирање од ЕУ, како и пристап до 400 милиони евра до 2027 година за нивна поддршка. ЕК објави дека пандемијата ги намалила приходите од рекламирање во медиумите од 30 до 80 проценти.

Треба да знаете
Последни објави