Search

Европскиот пазар на 5G инфраструктура ќе забележи огромен раст до 2026. година

Големината на европскиот пазар на 5G инфраструктура беше проценета на 147,5 милиони долари во 2018 година и се предвидува дека ќе достигне 27,74 милијарди долари до 2026. година, што претставува годишна стапка на раст (CAGR) од 96,2 проценти од 2019 до 2026 година. 5G е петта генерација мобилна технологија што се состои од производители на хардверски компоненти, технолошки провајдери и телекомуникациски оператори кои овозможуваат 5G конекции, операции, комуникација, надзор и управување на ентерпрајз мрежата. 5G брзината обезбедува посилна поврзаност, што создава непречена конекција и ја елиминира латентноста.

Оваа технологија ги задоволува различните технологии, како што се вештачката интелигенција, паметната роботика, проширената и виртуелна реалност и паметните инфраструктури. 5G безжичната мрежа се очекува да биде столб на паметните градови и индустрискиот интернет на нештата, што дава профитабилна можност за раст на пазарот на 5G инфраструктура во Европа.

Тековниот пазар ги привлекува производителите да станат поконкурентни, поефикасни и попродуктивни во трката за освојување на глобалниот пазар. Технологиите влијаат на целокупниот бизнис процес, почнувајќи од набавка на суровини, управување со снабудувачите, работењето на продавниците, производствениот процес, задржувањето на клиентите и други процеси. Ова ги вклучува различните мобилни платформи, апликации и технолошки уреди да бидат добро синхронизирани меѓу себе за да имаат непречено функционирање. Секоја латенција во процесот може да ги попречи деловните процеси или крајниот производ. Затоа, 5G овозможува брз и ефикасен процес од крај до крај.

Дигитализацијата ги револуционизира индустриските вертикали низ целиот свет. На пример, дигитализацијата во секторот за енергетика и комунални услуги го подобрува снабдувањето со електрична енергија и овозможува поголема енергетска ефикасност и искористување на голем дел од населението во земјите во развој. Покрај тоа, помага во минимизирање на непланираните прекини на електрична енергија, паметната дистрибуција на енергија, далечинското следење на енергетските места и друго. Затоа, потребата од силна интернет конекција и повисок интернет пропусен опсег го забрзува растот на пазарот.

Растот на европскиот пазар на 5G инфраструктура е надополнет со ширење на M2M/IoT конекциите и зголемување на побарувачката за мобилни широкопојасни услуги. Сепак, инвестициските, технолошки и инфраструктурни предизвици во имплементацијата на 5G мрежата и грижата за приватност и безбедност се очекува да го попречат растот на пазарот. Понатаму, зголемувањето на владините иницијативи за изградба на паметни градови и инвестициите во претстојните напредни технологии како што се автономни возила, роботика, паметно производство и друго, се очекува да обезбедат профитабилни можности за раст на европскиот пазар на 5G инфраструктура.

Пазарот на 5G инфраструктура во Европа е сегментиран врз основа на комуникациската инфраструктура, мрежната технологија, типот на чипсет, апликација и регион. Врз основа на комуникациската инфраструктура, таа е поделена на мали ќелии, макро ќелии, мрежа за радио пристап и дистрибуиран антенски систем. Според мрежната технологија, категоризирана е во софтверски дефинирано вмрежување и виртуелизација на мрежните функции, мобилните компјутери и самоорганизирачките мрежи. Според чипсетот, пазарот е класифициран во интегриран круг специфичен за апликации, интегриран круг на радио фреквенции, технолошки чипови за милиметарски бранови и поле на програмибилни порти. Врз основа на апликацијата, пазарот е фрагментиран на автомобили, енергетика и комунални услуги, здравствена заштита, малопродажба и друго. Според регионите, пазарот се анализира низ Северна Америка, Европа, Азија-Пацифик и LAMEA.

Клучните играчи профилирани во овој извештај ги вклучуваат AT&T, Ericsson, Huawei Technologies, Hewlett Packard Enterprise (HPE), Intel Corporation, Mediatek, Nokia Corporation, Qualcomm Technologies, Samsung Electronics и Verizon.

Овие клучни играчи усвоија стратегии, како што се проширување на портфолиото на производи, спојувања и преземања, договори, географска експанзија и соработки за да го подобрат својот продор на пазарот.

 

Треба да знаете
Последни објави